06. 02. 2012.

VALENTINOVO SMJESNE SLIKE

NOVE SMJESNE SLIKE

Valentinovo 14.2
Valentinovo, 14.2, poklon, iznenađenje
Valentinovo 14.2

VIC - PEDER U PAKLU


Našao se u raju mali "anđeo peder". Međutim svaki put kad su ostali anđeli išli na izlet i brali cvijeće, on bi nekog od njih "naguzio".
-Poziva njega Bog i reče mu: - “Ako to nastaviš raditi, poslat ću te u pakao!”
-Ali mali anđeo nastavi po starom. I tako njega Bog pošalje u pakao.
Luda baba, lude slike
Luda baba 5
-Nakon nekoliko dana zove "GLAVNI Vrag" Boga da dođe natrag po anđela i vrati ga u raj.
- Dolazo Bog u pakao, kad tamo hladno, nema vječne vatre i svi se smrzavaju.
Pita on Vraga:
- “Šta je sad ovo VRAŽE, gdje je vatra?”
 Vrag će njemu:
- “Sagni se ti da je zapališ...!!!”


VICEVI - BABA I KOFERI



Ide baba ulicom i vuče dva povelika kofera. Kad iz jednog joj ispade 20 eura.
U tom nailazi policajac, uzima eure i za babom krenu.
- Izvinite ispalo vam 20 eura iz kofera.
- "Dobro, hvala" reče ona i vrati ih u kofer.
Smjesne slike, zeko, i medo
Smjesne slike zeko i medo
Krenu baba dalje, kad će policajac:
- Čekaj, ne može to tako baba, odakle tebi pun kofer para.
- E moj sinko, evo kako.
BABA - Živim ti blizu stadiona i kad god je neka fudbalska utakmica, derbi... svi idu u moje dvorište da se olakšaju. I kad mi se smučilo, kupim velike makaze i sakrijem se iza žbunja. Pa ko dođe da piša, ja mu zapretim da da 20 eura, ili siječem.
- Pa, ti i nisi tako naivna baba. dobro si prošla... ali, šta ti je u ovim drugim koferom.
- E moj sinko, ima i takvih koji neće da plate.


SMESNI VICEVI - KAFA U SARAJEVU



 Smjesne slike, perverzni, matori, sex, sexy
Smjesne slike perverzni matori
Ulazi čovjek u kafanu u Sarajevu:
ČOVJEK - Molim vas jednu kavu!
KONOBAR - Nema!
ČOVJEK - Kako nama, pa šta piju svi ovi ljudi?
KONOBAR - Kahvu!
ČOVJEK - Pa, zar to nije isto?
KONOBAR - Jel` isto da ti ja ženu POVALIM, ili POHVALIM...?


Lude Slike

Čovjek na smrti moli doktora za posljednju zelju:
- Napišite da sam umro od SIDE doktore molim vas!
- Zašto?
- Tako mi nitko neće je*ati ženu, a oni koji su je već je*ali umrete od straha!