04. 02. 2012.

PERICA VICEVI

PERICA VICEVI

Pisanje, piso, smjesne slike
Pisanje smjesne slike

MUJO

 Smjesne slike, spomenik, supak, trebe, treba
Smjesne slike spomenik
Dobio mujo hemoroide i otišao kod doktora ,i doktor kaže da mora dolaziti kod njega dva puta nedeljno da mu maze kremu protiv hemoroida.I posle mesec dana dolazi mujo kod doktora i pita: Doktore mini su na poslu dali samo pola plate jer dolazim dwaputa nedeljmno kod vas,mozete li vi meni da date tu kremu da mi Fata maze kod kuće da nedoazim vise kod vas.I doktor pristane.Kad mujo doso kuci on kaže fati da mu namaze to.Fata: Mujo kakocu to da ti namazem nikad to nisam mazala.Mujo: Pa lepo kao i doktor sto je radio staviš mi levu ruku na levo rame desnu na desno...U jebem ti pa cimn me je on onda mazao...


MUJO I HASO


Švercali Mujo i Haso retku i skupu vjevericu preko granice. Da je carinici ne bi našli, Mujo je stavi u gaće. Prošli su granicu, i taman Haso počne komentirati
kako je sve dobro prošlo, a Mujo izvadi vjevericu, slomi joj vrat, baci je, skače po njoj, pa je na kraju šutne u grmlje.
- Bolan Mujo što učini, pa to je bilo naših 5000 eura!
Kostimi, kostim, smesne slike
Kostimi smesne slike
- Haso! Dok mi je za kurac mislila da je grana i njihala se, izdržao sam! Dok je za jaja mislila da su orasi i pokušala ih razbiti jedan o drugi, izdržao sam! Dok je za
šupak mislila da je rupa u drvetu i zavukla se kao u gnezdo, izdržao sam!
- Pa dobro Mujo, a šta to nisi mogao izdržati?
- Mater joj jebem, kad je počela vući orahe u gnezdo!

PERICA


Pita učiteljica maloga Pericu:
Glupace, glupaca, luda, lude slike
Glupace lude slike
Tri ptice sjede na grani! Ako puškom ubiješ jednu, koliko ih je ostalo?
- Nijedna, ostale se uplaše i odlete, kaže Perica.
- Nije točno. Ostaju dvije, ali svidja mi se način na koji razmišljaš.
Perica želi da uzvrati pa pita učiteljicu:
- A recite vi meni ovo! Tri djevojke idu ulicom i svaka ima sladoled. Jedna
ga liže, druga gricka, a treća ga uvlači u usta. Koja od njih je udata?
Uciteljica, crveneći se odgovori:
- Pa vjerojatno ona sto ga uvlači u usta.
- Nije, već ona sto ima prsten, ali svidja mi se način na koji razmišljate!