19. 02. 2012.

VIC O PLAVUŠAMA, SMESNE SLIKE

VIC O PLAVUŠAMA, SMESNE SLIKE

Smesne slike, spomenik, govno, jede, lize
Smesne slike, spomenik govno


Pričaju dvije plavuše…
 PLAVUŠA 1 - “Čujem da si pala vozački ispit?!”
 PLAVUŠA 2 - “A jesam…”
 PLAVUŠA 1 - “Pa kako?”
 PLAVUŠA 2 - “Ulazim ja u kružni tok i na okruglom znaku pise 30. I ja 30 puta obišla u krug i instruktor kaže pali ste…”
 PLAVUŠA 1 - “A jooj, mora da si pogresno brojala.”





PLAVUŠE

Smjesne, porketne, slike gif
Smjesne porketne slike gif


Pita plavuša plavušu:
 PLAVUŠA -Što ti misliš, što je bliže:London il' Mjesec?
 PLAVUŠA -Joj, što si glupa.Kao da se London vidi odavde.



BABA KOD ADVOKATA


Smjesne slike, vodopad
Smjesne slike vodopad

Otisla baba kod advokata i pocne pricati:
-Idem ti ja tako put pletem i kad se stvori onaj zika ubav ko slika dusicku mu izedem baci me na ledinu pa mi turi onu njegovu ku*etinu!!!!
Advokat ce na to:
- gospođo ne mozemo tako da napisemo morate reći penis
A baba ponovo pocne pricat:
- Idem ti ja tako putem pletem kad se stvori onaj zika ubav ko slika dusicku mu izedem baci me na ledinu pa mi stavi ono sto nemoga da stane u vas zapisnik al moga u moju pi*ku!!!!!.




LUdi, ljudi, razbijanje, cigle,slike,  na glavi
LUdi ljudi, razbijanje cigle na glavi

BABA U AUTOBUSU



Sedi baba u autobusu preko puta nekog momka.
On zvace zvaku,a baba ce:
BABA - Dzabe ti meni pricas,sinko,ja tebe nista ne cujem...