08. 01. 2012.

Smjeh do jaja ,sale vicevi i zajebancije

Smjeh do jaja ,sale vicevi i zajebancije

Smjesne slike, a sad se uozbilji, smješne slika
Smjesne slike a sad se uozbilji
Vratio se Mujo iz rata kući. Pred kućom stoji mu Majka. U punoj je ratnoj opremi: u rukama mu je mitraljez šarac, a na ramenu bazuka. Majka je sva sretna što ga vidi.
- Sine Mujo!!!!
- Mati, gledaj sad ovo!
Uzeo Mujo šarac i raspalio po šljivi. Šljiva pade.
- A gledaj ovo'!
Skinuo je bazuku sa ramena i opalio u štalu. Štala se srušila.
- Pazi sad!!
Izvadi bombu i baci je u halu. Hala se razleti u komadiće. Majka će na to njemu:
- Sine Mujo, kako bi sad pokojni babo bio ponosan na tebe.
- A bolan, zašto pokojni?
- Paaa, znaš sine, babo je bio u hali !
Jebavanje u mozak
Jebavanje u mozak




Pričaju dva Crnogorca u kafiću i jedan od njih provali da je ovaj drugi tužan, pa ga upita:
• Je li, Nikola, što si mi nešto tužan?
• Ma pusti me, otac mi je u bolnicu.
• Au, i kako mu je?
• Pa, na aparatima je.
• Na aparatima? Pa jel dobija?




Super cetkica
Super cetkica
 Pita mali Ibro oca:- Tata, što je to peder?- Da ti tata slikovito objasni. Eto, bili smo ja i Haso u zatvoru zbog šverca cigareta. Bilo nam dosadno pa smo se kartali, pa ko dobije jebe,a ko izgubi, bit će jeben. Dobio Haso prvu partiju a ja se naguzim po dogovoru. Dobio on i drugu i treću. E, četvrtu sam ja dobio i onda Haso kaže: Meni se više ne igra. E vidiš sine, to ti je peder!





 Zašto vegeterijanka nikad ne vrišti tokom seksa? Boji se priznati da joj
jedan komad mesa može pružiti takvo zadovoljstvo.
Muha na glavi
Muha na glavi


Upoznao mladić djevojku i počeo da joj se hvali: Pogledaj moj sat,
vidi kako je dobar.
A djevojka će: Pa nije ništa specijalan.
Jeste, jeste - odgovara mladić - može da predvidi budućnost.
Kako? - upita djevojka.
Lepo. Evo, vidi, pogledam na sat i vidim da nemaš gaćice.
E, baš nisi pogodio, jer ih imam!
Na to će mladić: Bogamu, opet žuri pet minuta.




Dzeko six and the City
Dzeko six and the City

Jao Tesla što izmisli struju-
meksičke me serije sad truju....
ova moja ni da jebem ne da- danju noću sve serije gleda...
dok u kući nejebica vlada, traži da je zovem Esmeralda...