13. 02. 2012.

VIC - CRNOGORAC I ZENA, SMESNE SLIKE

VIC - CRNOGORAC I ZENA, SMESNE SLIKE

VIC - CRNOGORAC I ŽENA

Smjesne slike, monaliza, pokazuje, srednji prst, GIF
Smjesne slike monaliza pokazuje srednji prst GIF

Gleda se Crnogorac u ogledalo i govori:
CRNOGORAC - "Ih,da sam bar dva centa visi bija bi ka Njegos,a da sam dva centa siri u ramena bija bi ka kralj Nikola."
Žena to sve gleda sa strane i kaže:
ŽENA - "Da ti je 2 centa kraci,bija bi ka carica Milica."


VIC - MUJO KOD DOKTORA



Dolazi Mujo kod doktora i kaže:
- "Doktore pomozite, ne mogu da se obuzdam u seksu!"
- "Koliko puta dnevno vodite ljubav sa suprugom?"
- "Dva puta!"
- "Pa, dobro, to i nije mnogo!"
- "Pa i nije doktore, ali ja to dva puta u isti dan radim i sa sekretaricom!"
Smjesne slike, krava, luda
Smjesne slike krava luda
- "Au, pa to je stvarno previše!"
- "Ali to nije sve, ja to dvaput radim i sa prostitutkama!"
- "Ovo je prevršilo svaku mjeru. Ne znam šta da vam kažem, ali moraćete da uzmete stvar u svoje ruke!"
- "I to doktore isto radim dva puta!"



VIC - MIŠ I MACKA



Lude slike, lik, zabio, glavu, u guzicu
Lude slike lik zabio glavu u guzicu

Svađaju se dva susjeda za među. Ovaj jedan uđe u kuću i počne piti rakiju. Kako je lizao malo je prosipao. Pa pije jedna, druga, treća, a dole miš lizao ono što se prosipalo.
Izađe ovaj pijani i kaže susjedu:
- "Haj' sad vamo!"
Kad će ti miš na to:
- "Reci mu da povede i mačka."


VIC - MUJO U SVEMIRU


Treba, bilda, biceps, cura, djevojka, fitnes
Treba bilda biceps
 Uhvatili Vanzemaljci u Svemiru u svoje zarobljenistvo, Njemca,Amerikanca i Bosanca Muju i sad da ih ne ubiju da će im šansu da svaki od njih ponudi najbolje oružje koje njihova vojska koristi.dode Njemac kaže ja vam mogu ponudit pušku Kalasnjikov,kažu vanzemaljci ma imamo to ubite ga odmah.dolazi Amerikanac i ponudi im Cesku zbrojevku,kažu vanzemaljci ma imamo i to ubite i njega.dolazi Mujo sav uplašen,pitaju ga a sta nam ti nudiš,kaže Mujo ja vam nudim kurac,sad vanzemaljci ostali zbunjeni jel ne znaju kakvo je to sad novo oružje,odluče vanzemaljci posjetit zemlju i spuste se u neko selo,kad ono neka baba sjedi ispred kuće na klupi i oni pridu i pitaju je.Gospodo reci te nam kakvo je to oružje kurac,a baba će na to "e sinko moj s tim sam se oružjem ranila u 17-oj i jos mi rana nije zarasla..

Smesne slike za podrucje Srbije i Ex-Yu JUgoSLAVIJe.