09. 02. 2012.

VICEVI PERICA,MUJO I LUDE I SMESNE SLIKE


VICEVI PERICA,MUJO I LUDE I SMESNE SLIKE

Smjesne slike, reci, mu, da si nevina
Smjesne slike reci mu da si nevina

LUDE I SMESNE SLIKE


VIC - MUJO


 Izvodi učiteljica Muju pred kartu da odgovara:
UČITELJICA - "Mujo, nađi mi Ameriku."
MUJO - Evo je.
UČITELJICA - Dobro, sjedi na mjesto.
UČITELJICA - Haso, ko je pronašao Ameriku?"
HASO - Mujo!


Tri, barabe, lude slike
Tri barabe lude slike

VIC - ŽENE



Jаdа se jedna prijаteljicа drugoj prijаteljici:
PRIJATELJICA 1 - Eh, štа ti je život...! Nekаdа sаm uživаlа u seksu kаdа mi se muž vrаti sа službenog putа…
PRIJATELJICA 2 - A sаdа?
PRIJATELJICA 1 - Sаdа uživаm kаdа ode nа put.


 smesne slike, jebi, me, povezao
smesne slike jebi me povezao

VIC - PERICA I UCITELJICA



Pita učiteljica djecu u skoli "da li neko zna sta je to herojstvo?
 Javi se mali Perica i rece:
PERICA - "Herojstvo je kad nekom spasiš život."
UCITELJICA - "Bravo perice!", kaže učiteljica: "A jesi ti nekad nekom spasio Život???"
PERICA - "Jesam, svom sestricu!"
UCITELJICA - "A kako Perice?", pita učiteljica.
PERICA - "Pa fino, sakrio sam sestrine antibaby pilule!"


VIC - MUJO I HASO

smesne slike ludi statusi


Razgovaraju Mujo i Haso.
HASO - Čuj, a gdje je tvoj jaran Suljo?
MUJO - Pa, zar nisi čuo da je on poginuo?
HASO - Čuj, bolan, kako po ginuo?
MUJO - Pogodili ga snajper om u prst.
HASO - Pa kako je mogao poginuti kad su ga pogodili u prst?
MUJO - Pa pogodili ga dok je čačkao nos.



VIC - MUJO I HASO


Vratio se Mujo iz Njemačke pun para.
HASO - Odakle ti tolike pare? -
MUJO - Čistim atomske bombe.
HASO - A što te nije strah da ta bomba ne eksplodira?
MUJO - A baš mene briga, nije moja...