07. 02. 2012.

LUDA BABA - VIC

SLIKE LUDE


 Smjesne, slike, pijanica, alkoholicar, hajniken
Smjesne slike pijanica alkoholicar

SMJESNE SLIKE - VIC ZET


Sjedi muž u kuci, baca kikiriki u vis i hvata ga ustima.Pozove ga žena, on se trgne i kikiriki mu upadne u uvo.Pokusa da ga izvadi, ne ide, dođe i žena, kako god pokušavaju - samo ga guraju jos dublje. Na kraju krenu u hitnu pomoć . Na izlazu iz kuce sretnu cerku koja se bas vraćala sa momkom iz grada.
Ispričaju sta je bilo, i momak kaže: - "Ma, nema problema, ne morate da idete kod doktora, sada ću vam ja pomoći!"
Stavi on dva prsta čovjeku u nozdrve i reče: - "Sada snažno dunite!"
Čovjek dune i kikiriki ispadne.
Svi sretni i veseli, momak se pozdravi i ode.Žena sva sretna kaže: - "Jao, kako fin i snalažljiv momak, sta misliš, sta će biti kad odraste?"
A muz:- "Pa, kako mu prsti mirisu, bič nam zet..."
Lude slike, besplatno, jebanje
Lude slike besplatno jebanje


VIC CIGANKA I MLADIC


Nagovara jedan mladić lijepu  Ciganku da pođe sa njim do njega da mu navodno pospremi stan.
CIGANKA - A, da jel ima blizu neka slastičarnica? .
MLADIC - Nema, što pitaš?
CIGANKA - E, onda neću. Jer, ako odem kod tebe tražićeš da ti gledam u dlan. A kad ti vidim nesretnu ljubav, traži ćeš da te utješim, a ja sam mekog srca i ne mogu da te odbijem, a meni se posle toga uvek jede nešto slatko...!
Smjesne slike, mikser, kao, busilica
Smjesne slike mikser kao busilica


LUDE SLIKE  - SNJESKO BIJELIC


poveze vozač kamiona stoperku i za uzvrat ona mu ponudi (znate šta). stanu oni na parking ona se skine... ali vozač kamiona je izbaci napolje tako golu. i reče joj da će je pustiti nazad u kabinu tek pošto napravi snješka bjelica. kako nije imala izbora, ona ga posluša i napravi snesla. potom uđe u toplu kabinu, vozač pojača grijanje, skuha joj čaj i utopli je...
zbunjeno ga je pitala što mu je to trebalo umjesto da se zabavi, a on je natjerao da pravi snješka?
vozač joj objasni:
Smesne slike, pas, ker, dzukela
Smesne slike pas
slušaj ljepotice nisam ja neki veliki don žuan, zaboravila bi me istog momenta čim izađeš iz kabinu... A SNEŠKA, PAMTIĆEŠ DOK SI ŽIVA...

SMESNE SLIKE-  LUDA BABA

Reportaža u jutarnjem program - Voditeljica na pijaci pita neku baku koja prodaje svoje proizvode.
Dobro, recite mi zašto su vam proizvodi tako skupi?
A baka, odgovara: Nisu mi dijete proizvodi skupi, već si se ti lose udala!