22. 02. 2012.

VIC O Amerikanacu, Francuzu, Turčinu i Bosanac

Sastali se Amerikanac, Francuz, Turčin i Bosanac, počeli govoriti o ponosu i tako krene Amerikanac:
AMERIKANAC - "Ja sam ponosan na CIA, sve zna čak i prije nego što se nešto dogodi!"
FRANCUZ - "Ja sam ponosan na Francuskinje, tako su dražesne, ljupke i ne daju se lako!"
TURCIN - "Ja sam ponosan na naše tepihe. Skupi su, dobri i malo ko ih može kupiti!"
BOSANAC - "Ja sam ponosan na sebe!"
Svi ga pogledaju i pitaju: "A zašto?"
"Juče sam j..'o Francuskinju na turskom tepihu, a CIA pojma nema o tome!!!"





Dere se žena na svog muža:
ŽENA - Ti si stvarno odvratan! Lenj si, neuredan i ko zna šta još! Ma, bolje bi mi bilo i da sam se udala za crnog vraga!
Na to će joj muž:
MUŽ - Nažalost, ta ti se želja neće ostvariti, zato jer su brakovi između bliskih srodnika zakonom zabranjeni