14. 02. 2012.

VICEVI PERICA I MUJO

VICEVI PERICA I MUJO


VIC - SUDIJA I OKRIVLJENI


Smjesne slike, sline, gadosti, pogan
Smjesne slike sline
U sudnici sudija ispituje okrivljenog:
SUDIJA - "Zašto ste istukli komšiju?"
OKRIVLJNI - "Zato što mi je pre 3 godine rekao da sam nilski konj."
SUDIJA - "Ali zašto ste ga istukli prekjučer?"
OKRIVLJNI - "Tek onda sam video kako ta životinja izgleda."




VIC - MUJO NA TV


Ogromne sise, seljanke, sex, sexy
Ogromne sise, seljanke
Gostuje Mujo na televiziji u BiH:
VODITELJICA - Dakle Mujo, Vi ste pjesnik?
MUJO - Da ja sam pjesnik . . . .
VODITELJICA - Amater?
MUJO - A mater nije, ona je domacica - malo oko baste i tako to.



VIC - PRIJATELJ


Lude slike, pas, drzi, koncentraciju, ker, cuko, đukela
Lude slike pas drzi koncentraciju

Razgovaraju dva prijatelja:
PRIJATELJ 1 - "Znas li ti da je meni broj pet najsretniji i najbolji?"
PRIJATELJ 2 - "Pa kako?"
PRIJATELJ 1 - "Pa vidis, imam petero dijece, pet zena, zivim u ulici Petog petasa broj pet, pet puta sam ponavljao peti razred i trkaci konj mi je bio broj pet."
PRIJATELJ 2 - "I, jel taj konj bio prvi u toj utrci?"
PRIJATELJ 1 - "Ne, peti!



VIC - PERICA



Perica dolazi kući i govori ocu:
žena, pokretna, mjesa, guzovima
Zena pokretna
PERICA - "Tata, tata našao sam 100 km koje je netko izgubio."
Kaže tata:
TATA - "Jesi siguran da ih je netko izgubio?"
Kaže Perica:
PERICA - "Da! Pa gledao sam ga kako traži."