11. 02. 2012.

VIC - CHUK NORIS I SMESNE SLIKE

VIC - CHUK NORIS I SMESNE SLIKE


VIC - O MIŠU

Lude slike, vidi, Munire
Lude slike vidi Munire

Tri miša sjede u kafani za šankom i piju tekilu.
Prvi miš strusi tekilu, lupi čašom o šank i kaže:
MIŠ 1 - "Ja sam toliko hrabar da svaki dan otkinem malo mišjeg otrova i žvačem ga, tek da budem high."
Drugi ga miš pogleda, strusi dvije tekile, lupi čašom o šank i kaže:
MIŠ 2 - "Ja sam toliko hrabar da svaki dan odem do mišolovke, dignem prečku i malo se bildam na njoj."
Treći ih miš pogleda, strusi tri tekile, lupi čašom o šank te krene prema vratima.
Dva ga miša u čudu gledaju: "Kuda ćeš ti?"
MIŠ 3 - "Idem poševiti mačku."


Smjesne slike, chuk noris, umro
Smjesne slike chuk noris umro

VIC - CHUK NORIS



Wikipedia - "Ja znam sve!"
Google - "Ja imam sve!"
Internet - "Bez mene ne možete."
Kompjuter - "HAHAHAHAHA, svi ovde zavisite o meni, a ja o nikome!"
Struja - "HAHAHAHAHAHAHA, stvarno?"
Tesla - "Ko tu koga laže?"
Bog - "Molim?"
Chuck Norris - "Šta moliš?!"


Slika, za, fb, facebook-a
Slika za fb facebook-a

SMESNI RUS


Gleda jedan Rus državnu TV i na vestima čuje da je u Sibiru minus 55°C.
RUS - Naravno,ne veruje vestima. E,baš ću da zovnem brata koji tamo živi,da proverim,kaže i okrene telefon:
RUS – Reci mi brate molim te,koliko je stepeni tu kod vas ?
BRAT RUS – Ček' da pogledam... tu negde oko minus 35°C, zašto pitaš... ?
RUS– Pa ovi na TV lažu,kažu –55°C.
Smesne slike, mudo, studio
Smesne slike mudo studio

BRAT RUS – A,pa to možda napolju..




LUDI VIC MUJO


Pita Mujo Hasu:
MUJO - Sta bi radio bolan kada bi bio smak sveta?
HASO - Je.o bi sve sto mrda!
MUJO - A sta ces ti?
HASO - Pokusacu da ne mrdam!