21. 01. 2012.

Bosanci,SEVERINA i vic o radniku i direktoru

Smjesne slike


SEVERINA



 Došla Severina kod popa da se ispovjedi i kaže: " Oce gresila sam" , a pop će: "Znam, znam, gledao sam"
david beckham,parodija,jebac,zagondzia
david beckham


Bosanci i Hercegovci u shopingu u Austriji



Išli u šoping u Austriju Bosanci i Hercegovci.
Bosanci sjeli na kat autobusa, a Hercegovci u prizemlje.
Bus krene, u prizemlju se ori pjesma, a na katu tajac, muk.
Došli oni u Austriju vidjeli grad, obavili kupovine, uspjeli podmititi carinika da im ne naplati carinu…..
U povratku, opet u prizemlju fešta, a na katu ništa, grobna tišina!
Ode Hercegovac na kat da vidi šta je s tim Bosancima, zašto su loše volje…. kad tamo….svi se čvrsto drže za sjedala, oči iskolačen, na licima im užas…
Pita on Muju: “Je li Mujo šta je vama, što ste tako uplašeni, pjevajte malo s nama………”
A veli Mujo: “E bolan jaro, lako je vam da pjevate, vi imate vozača!”



Radnik i Direktor



Radnik kaže direktoru:
Radnik-Molio bih vas za povišicu. Znate, ja sam se oženio.
Direktor- Ne možemo vam izaći u susret nikako.....reče Direktor.
 – Znate, za nesretne slučajeve van fabričkog kruga, mi ne odgovaramo!!!



Smjesne slike služe za zabavu,zafrkanciju i zezanciju. Blog sadrzi i kolekciju viceva i smjesnih slika