09. 01. 2012.

Mali mu se upiso niz ledza

Mali mu se upiso niz ledza

O cika Izete, pa od kud vi, u vasem stanu,  lud zbunjen, normalan
O cika Izete pa od kud vi u vasem stanu
Ne znam da li da izađem i da gledam ono što ne mogu povaliti, ili da ostanem kući i da povalim ono sto nemogu gledati...


Mujo dobio blizance, pa ga pita Haso kako dao im ime. Pa kaže Mujo:
Prvome sam ime dao Mujkiće.
A drugome kaže Haso.
A drugome sam dao ime Mujkiće.
Pa kako to prvome i drugome dao isto ime.
Pa znaš kad ja kažem Mujkiće dones pivo a ono dolazi dvije pive.






Balkanska elita Balkanski politicari na jednom mjestu politika bosanski srpski hrvatski slike smiješne zezancija zajebancija
Balkanska elita
Jako zaljubljeni PAR ziveli daleko jedno od drugo i tako da su stalno pisali SMS poruke: pise devojka decku: ako me volis posalji mi ljubav,ako si tuzan posalji mi tugu ako si srecan posalji mi srecu,ako spavas posalji mi snove::
nakon 2 min dobija poruku;LJUBAVI TRENUTNO SEREM STA DA TI POSALJEM???






Mali malac dijete beba mu se upiso niz ledza
Mali mu se upiso niz ledza
 Unuk: Deda,pricaj mi neku pricu iz rata! Deda:Bezali kroz sumu drug Mirko i ja,ali..stigose nas Nemci,i vezu oni nas i kazu nam da nas jedino nece streljati ako im popusimo! Mi ponosno odbijemo i spremimo se za streljanje. Stave oni nama poveze...ali prodje par minuta,nista se ne deseva..muk...gvirnem ja nekako malo kroz povez,kad drug Mirko poceo da pusi jednom nemcu! Unuk: A ti deda??? Deda: Sta ja? pa mene su streljali...








Drotovi policajac policajci milicija supak čupak mito
Drotovi

Otišli Mujo i Haso u ribolov.
Ponestalo im tema za razgovor pa će Haso Muji:
-Mujo, šta misliš šta naše žene rade kad nas nema?
-Il heklaju il koriste priliku što nas nema.
Haso se naglo digne i počne spremati. Mujo ga u čudu upita:
-Gdje ćeš?
-Kući, moja žena ne zna heklati.


Opasna svekrva docekuje snahu jebat ce joj znaje
Opasna svekrva



Pitali Pericu da li bi volio opaliti Brenu jedan puta ili Dragančeta dva puta, a on odgovori:
- Brena je Brena, ali dva puta je dva puta.


Ide plavusa ulicom i zaustavi slucajnog prolaznika i pita-IZVINITE JEL' ZNATE STA ZNACI I DON'T NOW?
Prolaznik-NE ZNAM
Plavusa-O BOZE NIKO NE ZNA...