18. 01. 2012.

Parodija poznati

Parodija poznati


Parodija, poznati, mtv, celebriti, sminkeri
Parodija poznati 


Ona mu šalje SMS poruku:

- Najdraži moj, ako spavaš pošalji mi tvoje snove,
ake se smeješ, pošalji mi tvoj osmeh,
ako plačeš, pošalji mi tvoje suze...
... Volim te!

On joj odgovara:
- Na WC-u sam....... Šta želiš da ti pošaljem?









Otišao tip sa ženom posjetiti Jeruzalem i gle slučaja, žena tamo
iznenada umre.......
Nađe on katoličkog svećenika, koji mu predloži dvije opcije:
1. Možete ženu pokopati ovdje, u Svetoj zemlji za 200 eura.
2. Možemo organizirati transport do doma i pokop za 3.000 eura
Na to tip reče:
- Organizirajte transport do doma, ja ću odmah platiti.
Svećenik :
- Buni me gospodine što ćete napraviti tako. Zar vam nije ljepše
pokopati ženu u Svetoj zemlji, usto, puno ćete i uštedjeti?!?
Frajer će na to:
- Jednom davno jedan čovjek je umro ovdje, pokopan je ovdje i ustao je
iz mrtvih 3 dana kasnije.
Jednostavno ne želim riskirati da se takvo što ponovi