21. 01. 2012.

KOLEGE I KOLEGICE;CEBE i PERICA

KOLEGE I KOLEGICE

Luda baba, ima oci na glavi, smjesne slike, lude slike,
 Luda baba ima oci na glavi
Na poslu, uz jutarnju kafu, razgovaraju dvije koleginice:
Kolegica2- Kako je bilo sinoć?
Kolegica1- Katastrofa od seksa... Muž došao s posla, u 3 minuta pojeo ručak, onda četiri minute sexa i minut kasnije je zaspao. A kod tebe?
Kolegica2- Kod mene fantazija. Muž došao kući, poveo me na ukusnu romantičnu večeru, posle smo šetali sat vremena do kuće, onda sveće, sat predigre, pola sata fantastičnog seksa a na kraju, zamisli, sat vremena smo razgovarali. Bajka!

Nekako u isto vreme razgovaraju uz pivo dvojica kolega:

- Kako ti  je bilo sinoć, jel šta bilo...?

Kolega1- Super! Dođem kući, ručak na stolu, pojeo sam, po*jebao ženu i zaspao. A kod tebe?
Kolega2-Ma katastrofa... Dođem kući, nema struje jer sam zaboravio da platim račun, pa sam morao onu moju da vodim na večeru. Klopa kao neka fina, daju ti jedan brabonjaka na ogroman tanjur a okolo na šaraju neke gluposti, a bilo je tako skupo da nisam imao para da se vratimo taksijem, pa sam morao sat da pešačim do kuće. Dođem tamo, naravno nema struje, pa sam opet morao da palim proklete sveče. Bio sam tako bjesan da mi je trebao sat vremena da se digne, a posle nisam mogao pola sata da svršim. I bio sam tako bjsan da još sat nisam mogao da zaspim! Propast ziva!

Cebe



  Trebe, SPRZENICE, kurave, kurve, plavuse,
 Trebe SPRZENICE
 Putuje tip u spavaćim kolima i spava u krevetu na sprat. U neko doba noćci probudi ga gurkanje sa donjeg ležaja. Začuje on tihi ženski glas. -Jeste li budni? -Jesam! -Znate,gospodine,ovdje dole je veoma hladno.Da li bi ste bili dobri da mi ustupite jedno čebe od vaša dva kojima ste vi pokriveni? -Imam bolju ideju-odgovori muškarac-Jeste li za to da se igramo muza i žene? -Pa eto...nije losa ideja!-začu se mazni ženski glas. -Odlično!!!-reče on. Onda ustanite i idite do konduktera da vam da prokleto čebe!!!



PERICA

  sex amater, zafrkancije, zajebancije
sex amater
Dolazi Perica u ambulantu, predaje knjižicu i čeka. Posle nekog vremena dolazi medicinska sestra i pita:
- Šta te boli?
- Ku*ac.
- Nemoj da budeš tako bezobrazan - dreknu  se medec. sestra. - Meni reci da te boli grlo, a doktoru objašnjava šta te muči!
Obavio Perica pregled i doktor mu zakaza kontrolu za pet dana. Posle pet dana dolazi on i opet ga ona med. sestra pita:
- Šta te boli Perice?
Perica uljudno odgovori:
- Grlo sestro....
- Jel kad gutaš?
- Ma ne, nego kad je*em!