23. 01. 2012.

Slike SMJESNE

POLICAJCI, JUGO I CAROBNJAK


DVA POLICAJCA


Razgovaraju dva policajca.
Smesne slike, zlotvori, rokeri
Smesne slike zlotvori
Kaže prvi:
-Kupio sam pre neki dan četku za WC.
-Na to ce drugi- I, kakva je?
-Šta ja znam. Više mi se sviđa papir....

JUGO

Došao čovjek u salon automobila da kupi Juga.
"Dobar dan, zanima me najnoviji model Juga."
"Dobar dan, izvolite pogledati, evo ga ovdje."
"Oh, sviđa mi se! Ima li klimu, kakve su mu performanse...?"
Smesne slike, trudnice, trudnica
Smesne slike trudnice
"Kako da ne... ima klimu, ABS, grijanje sjedišta... ima i dodatno dugme koje kad pritisnete odmah automatski aktivirate krila i pri većoj brzini možete i da letite.."
"Jel vi to mene zajebavate?!"
"Pa..prvi ste počeli."

COVJEK I CAROBNJAK

Došao čovjek kod čarobnjaka s namjerom da ga pita da li može skinuti klevetu koja je bačena na njega...
- Zavisi!, Reče čarobnjak – Jedino ako se sjećaš tračnih riječi.
- Kako se ne bih sjećao? reče čovjek...
 ”A sad vas proglašavam mužem i ženom”...


ZENA I MUZ

Smješne slike, pisanje u, rezervar,auto, auta
Smješne slike pisanje u rezervar
Nisi mi objasnio zasto, i sta te to nateralo da prestaneš da piti? – Zaćuđeno pita žena muža....
- Sjecas se kad sam poslednji put kuci došao pijan... e bila je kod nas tvoja majka a moja punica... Vidio sam je duplo...









Smjesne slike služe za zabavu,zafrkanciju i zezanciju. Blog sadrzi i kolekciju viceva i smjesnih slika.