29. 01. 2012.

VICEVI SA ŽIVOTINJAMA

VICEVI SA ŽIVOTINJAMA


ZEKO, VUK i MEDO

Smjesne slike, luda, frizura, nove frizure, smesne
Smjesne slike luda frizura

Krenu medo, vuk i zeko na izlet.
 Meda nosi rusak sa mesom i salatom, a vuk i zeko gajbu piva.
Kad su došli do pola puta, sjeti se medo da je zaboravio hljeb, pa kaže vuku i zeki:
- Kad se budem vratio, ako bude falila ijedna piva - slomi ću vas!
Ode meda, a njih dvojica nastave.
I tako oni isli i nakon nekog vremena se umorili i zeka reče:
- Vuče, mogli smo da popijemo po jednu?
Vuk odgovora:
- Neću, zeko, prebiće nas meda.
- Ali, vuče, samo po jednu, a onda ćemo da vratimo čepove i medo neće ni primijetiti.
Složi se vuk sa zekinom idejom.
 Počnu oni da piju jedno po jedno... i isprazniše cijelu gajbu.
Kaže vuk zeki:
- I, zeko, šta ćemo sad? Meda će nas razbiti!
Zeka mu odgovori:
Smesne slike, Zorica Brunclik, i Esad Plavi, pjevacice, pjevaci, grand
Smesne slike Zorica Brunclik i Esad Plavi
- Ma, ništa ti ne brini. Kad meda dođe i pita gde je pivo, ti samo reci: "puff".
Složi se vuk, a posle nekog vremena dođe i medo.
Uzme jedno pivo - prazno, uzme drugo - i ono prazno, pa upita vuka:
- Vuče, pa gdje su pive?
A vuk će:
- Puff...
Zeka na to podvikne:
- Šta "puff"?! Gdje su pive?!

LISICA,VUK i MAGARAC

Smjesne slike, spajder men, spider man, model
Smjesne slike spajder man


Dogovorili se lisica, magarac i vuk da otvore firmu.
Kaže lisica:
- Ja sam lukava, ja ću otići u opštinu i sredi ću nam dozvolu za čas posla.
Ode lisica i vrati se za pola sata sva pokunjena - nije uspela.
Onda kaže vuk:
- Ja sam opasan i ljudi me se plaše, sada ću ja na brzinu da dobijem dozvolu.
Kad, eto vuka za sat vremena - podvio rep, ni on nije uspeo.
Tada kaže magarac:
- Idem ja sada.
Lude slike
Lude slike
Vrati se magarac posle dva sata sav sretan i vikne:
- Dobio sam dozvolu, dobio sam!
Lisica i vuk ga upitaše kako, kada oni nisu uspeli.
A magarac ispriča:
- Odem ti ja u opštinu, pokucam na vrata i uđem, kad ono tamo sve moji školski drugovi...