12. 01. 2012.

Smjesne slike na djelu

Smjesne slike na djelu


Lik prdi, ko mlazni, avion, prditi, prno, smrdi, smješne slike
Lik prdi kao mlazni avion
Dečko: Jeli bi spavala samnom za 100 €?
Cura: Naravno da ne!
Dečko: A za 200 €?
Cura: Ne!
Dečko: A za 1000 €?
Cura: Paa dobro, bih.
Dečko: A za 30 €?
Cura: Omg, šta ti misliš ko sam ja?
Dečko: To smo već utvrdili, sad se cjenkamo.







 Nova frizura, to nije ona to je njena shauma
 Nova frizura






Mladić vodi djevojku kući. On izvlači ključeve iz džepa, a ona kaže:
- Znaš, ja uvek gledam kako muškarac stavlja ključ u bravu. Ako ga gurne naglo, onda je pregrub, nije za mene. Ako mu ključevi ispadnu iz ruke, onda je nespretan, isto nije za mene. A kako ti otvaraš vrata?
- Ja prvo ližem ključaonicu…


























Sta gledas Majmune
Leže dvije bebe u porodilištu i pita jedna beba drugu : 
- Šta radiš, pavaš li ? Druga će na to :
- ne pavam, jedem keks.
Prva : De i meni jedan
Druga : Pavam, pavam.....

















Šminka lik totalno zajebancija zajebancije 2012
Šminka lik
Tuče žena muža i on joj pobeže ispod stola. Viče mu ona:
- Izlazi odatle, majku ti je*em, ubiću te!!!
A on će:
- Ja sam gazda ove kuće i biću gdje ja hoću!









Spajdrmen poderani gača skače lude slike
Spajdrmen poderani gača
Došao ciga da polaze testove, cita pitanja, ništa ne zna.
Drug instruktor, jel može neko lakše pitanje, ovo bre mnogo teško?
Dobro, evo ti jedno lako: Kako se zove uredjaj koji regulise saobraćaj na raskrsnici?
Auu, teško mnogo, jel može pomoć?
Ajde može: Imaš crveno, žuto i zeleno.
Paaa, ja mislim da je žuto.