22. 01. 2012.

Lude slike i zafrkancije

SMJESNE

ON i ONA


ON: Da li znaš da mi se svidjaju tovji zubi?
ONA: A zašto momce?
ON: Žuta mi je najdraža boja....!

SMJESNE CHUK NORIS


Jebo Chuk Norrisa kad Ezel sam sebi place na mezaru smjesne... xD

POLICAJAC I PLAVUSA

Smjene slike, busim, gume, stoko, bezobrazna
Smjene slike busim gume stoko

Zaustavio policajac auto sa plavušom i zatraži joj vozačku dozvolu.
PLAVUŠA- Jel to ono roze sa mojom slikom? - upita ona...
DA- odgovori policajac, i zatraži joj i saobraćajnu.
PLAVUŠA- Jel to ono svjetlo zeleno boje bez moje slike? -
DA!- odgovori joj policajac i, pošto vidi sa kim ima posla, počne da otkopcava šlic na pantalonama...
PLAVUŠA- Eeee, to znam, opet alko test....!


STARAC I DOKTOR

Došao starac kod doktora na pregled. Doktor, i nakon pregleda doktor mu kaže:
- "U odličnoj ste formi starće. Kako uspijevate da imate odličan krvni pritisak i da ste u fenomenalnoj formi a imate 80 godina...?"
Starac rece:
- "Lahko...Ustanem rano, prije zore... Lovim paunove po čitav dan pa me to drži u formi."
Doktor:
- "Lovite paunove...? Ne....To nije razlog vašeg odličnog zdravlja..Mora da je nasljedno. Koliko je godina imao vas otac kad je preminuo?"
Starac zacudjeno odgovori:
- Ko kaže da mi je otac mrtav doktore?
zenka, planinskog, leoparda,picka, treba
zenka planinskog leoparda
Doktor:
- "Vi hoćete da kazete da vam je otac jos uvijek živ? Pa koliko godina ima on starće?"
Starac:
- "Ima 99 godina. Bas je jutros bio samom u lov na paunove. To i njega drži u dobroj formi."
Doktor:
- "Aha...Razumijem... Ali to ipak nije razlog. A koliko godina je onda imao vas djed kad je umro?"
Starac, ljutito:
- "Ko kaže da je mrtav?????"
Doktor:
- "Hoćete da kazete da vam je djed jos uvijek živ??? On mora da ima oko 120 godina"
Starac: "Djeda ima 118 godina."
Doktor, sav frustriran na to kaže:
- "Pa...pretpostavljam da je i on sa vama bio jutros u lovu na paunove....?"
Starac:
- "Ne...Ne...greska doktore, on nije jutros mogao sa nama da ide u lov jer se pripremao za svadbu."
Doktor:
- "Zašto pobogu hoće da se oženi sa 118 godina?"
Starac:
- "Ma on baš i ne bi.... ali mu  roditelji vrše pritisak na njega....

CIGO


1.Razgovaraju dva cigana:
Smjesne slike, mecka, medvjed, medzed
Smjesne slike mecka
-Jesi l’cuo burazeru da je umro Versace?
-Koji? Jel’ orginal??
2.Sta rade ciganceta u cosku?
Smrde.
A sto rade ciganceta u cosku?
Smrde u picku materinu.
3.Ciga:
-Doktore, mnogu kasljem.
-Jel suvo?
-Ne bre s’uvo, majke ti ga jebem glupave, s’usta.
4.Pita cigance tatu:
-Tata, ‘oces da mi das tvoje carape, moje se polomile.
A tata ce:
-Uzmi, egi naslonjene na zid…
5.Dosao Cigo kuci i kaze deci:
- Danas menjate gace!
- Uraaaaaaaaaaa!!! – razdragace deca.
A Cigo:
- Ti menjas sa njim, smjesne ti sa njim, ti sa njim !!!



Smjesne slike služe za zabavu,zafrkanciju i zezanciju. Blog sadrzi i kolekciju viceva i smjesnih slika