27. 01. 2012.

Smesne slike

KOLO SRECE I LUDE SLIKE





ZLATNA RIBICA


Šetali Mujo, Rus i Amerikanac pustinjom. I odjednom se pojavi jezerce, i njemu zlatna ribica.
Smesne slike, jednu produzenu, sa mlekom, album
Smesne slike jednu produzenu sa mlekom
Uzese oni  zlatnu ribicu, i ona reče:
-Vratite me nazad u jezero i ispuniti ću vam svakom po jednu želju.
Vratiše  je oni u jezero...
Reče Amerikanac svoju prvu želju:
-Ja bi kući.
I vrati se kući.
Ruse reče svoju zelju:
-I ja bi kući.
I vrati se kući.
I sad red na Muju da kaže svoju želju:
-A meni je dosadno...ajde ti meni vrati onu dvojicu....

Smjesne slike, jebes zivot bez sexa, casne sestre
Smjesne slike jebes zivot bez sexa

KOLO SREĆE



Dva lika uđoše u kockarnicu.
Pošto nisu bili složni, na koji broj da stave lovu, jednom sine ideja:
Koliko puta sedmično jebaš?
Pet puta.
OK , ja osam puta.
Zbroje oni brojeve i postave na broj 13.
vanjska, Hala, wc, toalet
vanjska Hala wc
-Za vrtiše kolo sreće i na kraju se ono zaustavi na broju 2.
Nakon mučne tišine jedan od njih reče:
Eto vidiš, da smo govorili istinu, sada bi bili bogati...

PERICA I UCITELJICA




Smjesne slike, tako ti je mala, kad plese bosanac, plesac, plesacica, plesni koraci
Smjesne slike tako ti je mala kad plese bosanac
Znate li djeco da se u našoj zemlji mjesečno potroši preko 10 kg toalet papira po glavi stanovnika?
Jedino Perica podigao ruku, a učiteljica ga pita:
Šta ti Perice, šta nije jasno...?
Pa nije mi jasno što po glavi učiteljice...?





PERICA I POLICAJAC


sMESNE SLIKE, nisam ginekolog, al mogu da pogledam, doktor
SMESNE SLIKE nisam ginekolog al mogu da pogledam
Naleti Perica na policajca pa ga upita:
-   Koliko ima sati druze?
-  15:30 - odgovara policajac.
-  Hoćete da dođete da mi popušite u 15:00?
Policajac sav iznerviran krene da juri Pericu, kad naleti na kolegu koji ga upita zbunjeno:
- Što juriš ovo djete???
- Rekao mi da mu popušim u 15 sati!
- Pa čekaj čovječe, gde si zapeo, sad je tek 14:35...!!