04. 01. 2012.

Perverzna baba pokazuje srednji prst

Perverzna baba pokazuje srednji prst

Perverzna, baba pokazuje, srednji prst,  smjesne, slike, ludilo idioti
Perverzna baba pokazuje srednji prst
Zapao prvi snijeg,kamion,semafor crveno...Plavuša sva zadihana lupa po staklu....
Kamiondzija otvara vrata.. ona reče:
»Zdravo, ja sam Lidija, teret ti pada iz kamiona...
Na semaforu zeleno,auta iza trube...kamiondzija ne reaguje, zatvara vrata...krece dalje
Iduci semafor,crveno. Plavusa sva zadihana dotrca do kamiona,lupa po staklu a kamiondzija otvara vrata....
-Zdravo, ja sam Lidija, teret gubis!!!!!
Kamiondzija ništa,opet ne reaguje...mrtav hladan krece dalje.
Opet semafor,opet crveno,opet plavuša, sva oznojena...zadihana lupa po staklu

Zdravo, ja sam Lidija, teret gubiš!
Kamiondzija, zivcano :"Ja sam Fikret, pada snijeg i sipam sol!