05. 01. 2012.

Tri vica i pet smješnih slika...

Tri vica i pet smješnih slika...

Ruzo Volim te,  KURVO, kurva, zajebancije, slike, zajebancija
Ruzo Volim te  KURVO

Ja mu kažem:"Peder si" , a on me udari tasnicom...

Vic jedan:
Uhvatila CIA Muju i Hasu i tjeraju ih da odaju položaje.
Neće ništa ni Mujo ni Haso reći. Tuku ih, ubijaju ih batinama, i ovi opet neće. Zaprijete im da će im ubrizgati virus AIDS, ako ne budu priznali.
Mujo se usere, kaže i ovi ga puste.
Haso neće i neće i na kraju ubrizgaju mu oni virus, pa puste i njega. Poslije nekog vremena sretnu se njih dvojica i pita Haso Muju:
"Jeli, bolan, jesi li odao nešto?" "Jesam, a ti?" Kaže Haso:
"Ja bome nisam!" "
Pa jesu li ti dali SIDU?"???-Mujo ce.
"Jesu, al' baš me briga, stavio sam kondom."!
Stare babe se zadale kao nekad smjesne smjesna slika zafrkancije zafrkancija
Stare babe se zadale 


Vic dva:
 Bilo u ludnici previše luđaka i odluče doktori da će napraviti kviz, tko točno odgovori ide van i tako će napraviti mjesta za nove koji dođu.
Spoje oni dva stola i tri doktora sjede u komisiji.
Pozovu prvog ludjaka i pitaju ga:
- "Koliko ima slova T u riječi kutija?"
Prvi Ludjak:
- "k, u , t, i , j ,a,...JEDNO T!"
Doktori:
- "Bravo ideš van."
Dolazi drugi luđak.
Doktori:
- "Koliko ima slova T u riječi Tarantino?"
Drugi Luđak:
- "T, a, r, a, n, t, i, n ,o! DVA T!"
Doktori:
- "Bravo ideš van."
Vidjeli doktori da su pitanja laka i odluče nešto teže postaviti jer će svi otići van.
Dolazi Mujo pred komisiju.
Doktori:
- "Koliko ima slova T u riječi "Uzičko Kolo"?"
Mujo:
- "372."
Doktori:
- "Pa kako?"
Mujo:
- "Pa: ta rata ta ta ta ra ta ta....!"


Vic tri:
Macka se naduvala zezancija zezancije
Macka se naduvala
 Jedan bračni par odlučio se ove zime provesti jednu sedmicu u južnim krajevima. Iz poslovnih razloga muž je otputovao jedan dan prije svoje žene. Kada je stigao, ušao je u hotelsku sobu, izvadio svoj laptop i odmah poslao mail svojoj ženi. Međutim u E-mail adresi izostavio je jedno slovo tako da je mail stigao udovici koja je upravo pokopala svoga muža. Ta ista upravo je pregledala svoju poštu, kako bi eventualno pročitala sućuti svojih prijatelja i poznanika ...
Kada njen sin ulazi u sobu vidi svoju majku kako onesvještena leži na podu. Njegov pogled pada na monitor gdje piše:
Za: moju preostalu ženu
Sam u kuci... Kevin bi mogao da najebe idioti pozadine
Sam u kuci... Kevin bi mogao da najebe
Od: njenog prerano otputovalog muža
Predmet: stigao sam
Najdraža, upravo sam stigao. Već sam se snašao i vidim da je sve spremno za tvoj sutrašnji dolazak! Želim ti lijep put i očekujem te.

S ljubavlju tvoj muž!
P.S. Pakleno je vruće ovdje dole!!!