14. 01. 2012.

Vicevi Mujo smjesne slike

Vicevi Mujo smjesne slike

Beba,sta imas na sebi, smjesne, smiješne, smesne, smešne slike
Beba,sta imas na sebi ?
Bio Mujo u specijalnim postrojbama u Vijetnamu.
Napravili oni čuda u Vijetnamu… vrate se u Ameriku, dočeka ih predsjednik
i kaže:
- “Dečki, vi ste stvarno bili super heroji, Amerika vam je zahvalna!
poželite što god hoćete i mi ćemo vam to dati.

- Što ćeš ti, John?
- Pa ja sam iz Detroita, volio bi neku tvornicu automobila….
- Može, John !
- Ti, Mike?
- Pa ja sam iz Iowe, ja bi neku veliku farmu…
- Može, Mike !
- Ti, Mujo?
- Ja bi da mi za svaki centimetar od vrha mog ku*ca do jaja date po sto
dolara !
- Daj Mujo, kakva je to želja?
- Oću, bolan, tako!
- Ajd dobro, skidaj se!
Skine se Mujo, mjere ovi, stave metar na vrh, krenu prema jajima, kad…
- E Mujo… a di su tebi jaja ?
- Pa u Vijetnamu, bolan!!!!





Doslo vrijeme da meče, i u 93-će trebe, lude slike, zafrkancija, zajebancija
Doslo vrijeme da meče i u 93-će
MujoUhvatio Mujo muhu pa se bacio na ispitivanja:
-Otkine joj jednu nogu i kaže "Muha, leti !"
I muha poleti
-Otkine joj drugu nogu i kaže "Muha, leti!"
I muha poleti
-Otkine joj jedno krilo i kaže "Muha, leti!"
Muha teškom mukom poleti
-Otkine joj i drugo krilo i kaže "Muha, leti"
Muha ostane na mjestu
Mujo zapisuje zaključak: Muha bez krila ne čuje..