14. 01. 2012.

ROMEO I JULIJA NAJBOLJI VIC

ROMEO I JULIJA NAJBOLJI VIC


Dzevrija svekrva, kletva, smjesne slike
Dzevrija svekrva
ROMEO:
- "Ja bih da ti malčice smaknem tanga gaćice,
da ti desnom rukom mrsim stidne dlačice"
JULIJA:
- "Tvojih pustih obećanja ja sam sita,
dabogda ti uvenula kita!!!



Ozenit cu je da mi hekla smjesne slike smiješne smešna
 Ozenit cu je da mi hekla

Razgovaraju Francuz, Englez i Srbin da li nekog od njih vara žena i da li oni znaju nešto o tome. Kaže Francuz:
Ja sjednem sa ženom i popričam par reći, i odmah znam da li me vara.
Englez kaže:Ja iznajmim detektiva. On je prati, snima, slika, gleda s kim je, šta je, i onda mi pokaže, i ja tako znam da mene žena ne vara.
Na to će Srbin:Ma, vi ste budale. Ti joj vjeruješ, ovaj plaća detektiva.
Buti te kreativni smesne slike smjesne slike smiješne
  Buti te kreativni
Pitaju ga oni:A šta ti radiš, bogati?
Srbin objasni:Kad se ujutro probudim, izađem na terasu, vidim komšinicu, pa joj se javim: 'Gde si, kurvo?', a komšinica kaže: 'Zašto sam bre ja kurva kad se ova tvoja je*e sa pola zgrade!!!




Moja kćerka je imala dva prosca, bankara i biznismena.
Pa koji se usrećio?
Bankar, jer se udala za biznismena.


Došao Mujo sa sela kod Hase u Sarajevo.Haso došao po njega na stanicu sa Yugom i voze se oni nazad Hasinoj kuči.Nebi malo poče Mujo nešto njuškat."Šta je"? pita ga Haso."Ma nešto mi smrdi" veli Mujo.Kaže Haso"to ti je bolan smog.""Je*em ga,ne znam jeli s' mog il' je s' tvoga,ali baš smrdi."