07. 01. 2012.

Vicevi i smječne slike

Vicevi i smječne slike

DRKAT, zdrava navika, smjesne slike, smješne
DRKAT zdrava navika
Vraća se Mujo kasno noću mrtav pijan kući. Fata ga dočekuje na vratima i odmah počinje da se dere: - "Pijanico jedna alkoholičaru, sada li se dolazi kući i to pijan!" Mujo će: - "Čekaj, polako da te nešto pitam? Koliko puta sam te je*o ovog meseca?" - "Četri puta," odgovori Fata. - "A koliko puta sam se napio?" - "Jednom." - "E pa zašto me ne zoveš je*ačem, a ne pijanicom?"



Chuck Noris 2012
Chuck Noris 2012
Dosao covek kod lekara,sav se trese,ubledeo-bukvalno prolupao.Sta vam je upita doktor.Ma, bio sam u svaleraciji,kad upade gospodjin muz,a ja na prozor i okaci se o sims. Pridje njen muz i poce da mi uvrce usi, cupa za nos i kosu. I zato ste lose. Ma ne,posle uze cekic pa udri po prstima-izubija me. I onda? E, onda sam ukapirao da visim 2 santimetra od zemljd, E- zato se tresem






Smjesne slike politicari 2012
Smjesne slike politicari

Kaze majka kcerci svojoj:
- Ajde lepo se provedii i budi dobra.
- Mama, nece moci, moraces da se odlucis...


Kaze Srbin Madjaru:
\"J*bo ti pas mater\"
Madjar:
\"J*bo i ja tvome pasu mater\"...




Smješne slike Mr Been mister bin smesne
Smješne slike Mr Been


Otišla nagluha baba kod doktora na pregled i nakon obavljena pregleda doktor kaže:
- Sve što Vam treba je kura c vitamina.
Dolazi baba kući sva nadrkana i odmah je susjede pitaju što je doktor rekao, a ona će na to:
- Ono što znam i sama, da mi treba kurac i litra vina.

i tako se baba smorila i razmislja o svojoj mladosti........................................ehhhh,kad se setim srece jedan vadi drugi mece!





Zeno vidi APOLONA
Zeno vidi APOLONA


Hvali se englez kako je zeni za rodjendan kupio Porshe koji ide od 0 do 100 za 7 sekundi.
Francuz kaze: -"A ja sam mojoj kupio ferari koji za 5 sekundi ide od 0 do 100!"
Bosanac slusa, pa rece: -"Ja sam svojoj Fati kupio poklon i za 1 sekund ide od 0 do 100!"
-"Ma nemoguce, pricas gluposti, to ne postoji. A sta si joj to kupio?"
-"Vagu!" - rece bosanac.